vendredi 15 mai 2009

Numere pare, impare



U 2 - I still haven't found what I'm looking for
Asculta mai multe audio Muzica »

Ca ceea ce scriu si ceea ce fac e o particica din mine, stiu. Ceea ce nu stiu e cum sa pun toate bucatelele in aceeasi caldare, sa aprind focul si sa las sa se topeasca una intr-alta pana cand culoarea redevine verde-ciocolatie si stiu sa citesc pe marginile crocante numele meu.

Ca ceea ce scriu aici e o ineptie, mai ca imi vine sa cred.

Dar ce conteaza? Degetele mele se plimba rotund pe tastatura si reusesc sa intrezaresc un contur. Ma ustura ochii ingrozitor de la fard si lipsa de lacrimi – nu lacrimi triste, nici macar lacrimi de fericire, ci solutie medicala cumparata pe bani frumosi din farmacie din Bistrita. Gresesc, era o farmacie mica in Nasaud, pe drumul inspre gara.

Azi am fost in alta gara. Mai curata poate, mai putin pestrita. Oare? Nici nu imi dau seama. Cert e ca nu era gara mea, dar s-a spart si acolo un ciob din mintea mea, din mine cu totul. I-am aruncat o privire si am luat o imagine. De data asta nu pe pelicula, ci ascunsa in occipital.












Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire